Zamieszczone przez Klauzero
Eksploatacja auta z turbosprężarką - prosze o rade.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez KlauzeroJesteś pewien, że moment masz tak wysoko, bo chyba nie załapałem żartu? Takie cuda ma http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=19855 i tak poniżej 4 tys obr.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dijkstrato ja sie jeszcze doczepie...
wszedzie pisze, ze zimnego silnika nie nalezy za mocno krecic... za mocno to znaczy ile? 2000, 3000, 4000 obr/min???
)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kombiakjestem raczej kierowcą starszej daty, ale ciągle stosuję się do takich zasad :
2. nigdy nie rozgrzewam silnika na luzie (chyba że jest minus 25)
Pytam poważnie, nie wiem czy zimą lepiej:
1. odpalić i skrobać szyby
czy:
2. skrobac szyby i po tym dopiero odpalić.
Jak robić lepiej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez Dijkstrawszedzie pisze, ze zimnego silnika nie nalezy za mocno krecic... za mocno to znaczy ile? 2000, 3000, 4000 obr/min???
i dalej, kiedy juz olej jest wystarczajaco cieply? jak sie wskazowka ruszy? jak dojdzi edo 1 kreski czy jak osiagnie 90 stopni??Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez satoot1. odpalić i skrobać szyby
czy:
2. skrobac szyby i po tym dopiero odpalić.
Ja najpierw skrobie , odpalam poczekam 5s i jadęByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KlauzeroNo to spoko
Jeszcze trochę i Dijkstra martwiłby się, że max. moment obrotowy ma tak niskozazwyczaj (czytaj codziennie w drodze do roboty) jezdze w granicach 80-140 wiec nawet na 5 obroty sa na "odpowiednim" poziomie
jak lece autobana to i do 200 dochodzi wiec o zamulenie sie nie martwi
czasem tylko jak jest "kiepska przepustowosc" to pozwalam mu sie swobodnie kulac 1200-1500
[ Dodano: Wto 21 Paź, 08 08:44 ]
Zamieszczone przez KlauzeroDijkstra, AHF to raczej jednostka ze zmienną geometria turbiny, jazda z niskimi prędkościami obrotowymi krzywdy (nie chipowanej) jednostce nie zrobi, zamontowanej doń turbinie z VTG owszem.
Komentarz
-
-
Tak, jak pisaliśmy wcześniej, zapieczenie kierownic, ale z tego co piszesz latasz czasem ile fabryka dała, więc to i owo się przedmuchaNatomiast, jeśli będziesz jeździł w tak niskim zakresie obrotów (1200 rpm) i często zdarzać się będzie sytuacja, w której trzeba będzie gwałtownie przyśpieszyć - czyt. wcisnąć gaz do dechy, to chipowana jednostka może to gorzej znosić. Serii trudno zrobić krzywdę, nawet jazdą w stylu ECO-Driving.
Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Jesli jezdze to staram sie nie przyspieszac z niskiech obrotow. Jesli to tylko mozliwe to redukuje biegi. A tak jak pisalem o chipie oczywiscie mysle. Znaczy sie juz nie mysle tylko zbieram kase. Chyba na wiosne go zawirusuje, bo po sniegu bez ASR'a to po co si emeczyc
A co do turbimy VTG - czyli zmienna geometria to ja to w koncu mam czy nie?? :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DijkstraJesli jezdze to staram sie nie przyspieszac z niskiech obrotow. Jesli to tylko mozliwe to redukuje biegi. A tak jak pisalem o chipie oczywiscie mysle. Znaczy sie juz nie mysle tylko zbieram kase. Chyba na wiosne go zawirusuje, bo po sniegu bez ASR'a to po co si emeczyc
A co do turbimy VTG - czyli zmienna geometria to ja to w koncu mam czy nie?? :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DijkstraA co do turbimy VTG - czyli zmienna geometria to ja to w koncu mam czy nie??Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
w compsporcie bedziesz robil chipa ??
albo w Mastersie http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_katowice.htm
z tym, ze w tym 1 jest taniej, wychodzi jakies 1120 zeta za wszystko
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KlauzeroSalvatore, litości... czy VW strzelałby sobie w kolano zakładając do pompowtryskiwaczy turbinę z czasów 90 konnego AGR?Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dijkstraw compsporcie bedziesz robil chipa ??
albo w Mastersie http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_katowice.htm
z tym, ze w tym 1 jest taniej, wychodzi jakies 1120 zeta za wszystko
1. byc klubem - a wy jestescie klubem
2. uzbierac cos kolo 10 aut
wiec moze zalozyc temat kto z polodnia chcialby zrobic chipa , zebrac ludzi i wytargowac dobra cene u jakiesj firmy tuningowej , pewnie nie tylko ty chcesz miec cos wiecej pod maska
a slyszlam cos o jakims aligatorze ( mam nadzieje ze teraz sie nie myle) w Katowicach chyba on tez dobrze robi chipy .... ale compsport wiadomo renome ma juz ogromna
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dijkstraa ma ktos zdanie o V-tech'u?
z tego co wiem, wlasni ezaczynali dawno dawno temu w grodzie Kraka, pozniej Jastrzebie, a teraz Gliwice.
Ale oczywiscie jestem za. Ja sie pisze na chipsa. Kto jest jeszcze chetny niech sie dopisze, zobaczymy ile sie sztuk uzbiera
a co do v-techu jak i goduli slyszalam duzo roznych sprzecznych teorii . Bierz pod uwage wybierajac firme tuningowa zeby ona specjalizowala sie w dieslach w tedu i niutonometry jak i moment obrotowy oraz przyrost mocy mozesz miec jak najlepeij dobrany do kondycji i paramtrów silnika
Komentarz
-
Komentarz